piątek, 16 września 2011

Książki.

Bardzo chciała bym zakupic  trochę książek o psach.
Oto one:
Agility  - Hares Michaela, Theby Viviane
Agility.
Szkolenie Psów w 4 Tygodnie  - Opracowanie zbiorowe
Szkolenia.
Jak Dbać o Zdrowie Psa  - Dobrzyński Artur
Zdrówko.
Świat Według Psa  - Sumińska Dorota
Z perspektywy psa.
(mam to !)
Co Warto Wiedzieć o Psie  - Sumińska Dorota
Co warto wiedziec o psie?
Oczami Psa co Psy Wiedzą, Myślą i Czują  - Horowitz Alexandra
Oczami psa
Co Mówi Mój Pies Czyli Jak Zrozumieć Język Psa  - Green Susie
Język psa
Pies. 100 Sposobów na Jego Poznanie  - Tabor Roger
Sposób na Poznanie psa.
101 Psich Sztuczek  - Sundance Chulcy, Sundance Kyra
Sztuczki.
Ja Albo Mój Pies Czyli Jak Mieć Idealnego Psa  - Stilwell Victoria
Ja albo Mój Pies
(mam to!)
Zaklinacz Psów. Proste Metody Rozwiązywania Problemów Twojego Psa  - Millan Cesar, Peltier Jo Mellisa
Zaklinacz psów.

I to na tyle.. Goodbye

2 komentarze:

  1. Fajne książki .
    Ja radziła bym ci kupić " Co warto wiedzieć o psie "
    Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe książki.
    Warto kupić książkę Cesara Millana,godna polecenia.
    Fajne również są 101 psich sztuczek i agility:)
    Fajny blog.
    Pozdrawiamy^^

    OdpowiedzUsuń