poniedziałek, 3 października 2011

Miseczka. ^_^ Border Collie.

Znalazłam taką cudowną miseczkę. 
Oczywiście na zooplus.pl
Jest taka... Wszechstronna. :)
Oto ona:


Nie popłaczę się jeżeli będzie dużo porad. xdd 
Porady mile widziane.


BORDER COLLIE.!
Te psy są cudowne.
Bardzo bym takiego chciała. 
Był by wspaniałym towarzyszem dla Frani.
Hm... Niestety nikt z Borderami nie ogląda mojego bloga. :(
Ale jeśli macie informacje o tych wspaniałych towarzyszach napiszcie w komentarzach lub na pocztę internetową: 
Jeżeli ktoś o borderach przeczyta ten wpis. Porady z własnego doświadczenia bardzo mile widziane. :)

4 komentarze:

  1. Fajna ta miska i też lubie colie Pozdro i zapro do nas:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak Bordery To cudne psy!
    A co do miseczki do.. pies ma całodobowy dostęp do żaarcia!? To chyba nie jest najlepszy pomysł....

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą miseczkę też widziałam na zooplus.pl .
    Jakoś mnie nie zachwyciła .
    Ja bym wolała nasypać psu jedzenia i nalać świeżej wody zamiast wydawać pieniądze na tą miskę .
    Oczywiście to twój wybór czy ją kupisz .
    Pozdrawiamy ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wejdź na forum o border collie, tam dowiesz się najwięcej ;)
    A taka miseczka w naszym wykastrowanym przypadku nie przeszłaby ;)

    OdpowiedzUsuń