poniedziałek, 7 listopada 2011

"Mój Pies"

Witam Was!
Dawno nie pisałam!
Niestety nauka też jest ważna.
Ale przejdę do tematu.


Wiecie, lub nie wiecie w Polsce jest pewien  cudowny magazyn o naszych ulubieńcach-psach.
Nosi on tytuł  "Mój Pies".
Jest on miesięcznikiem.
 A teraz trochę ode mnie.:
Kupuję go zawsze kiedy mogę,  niestety nie mam jednego.
Prenumeratę można zakupic na www.petstar.pl

W gazecie ukazuje się "wielka księga psów" - do kolekcjonowania.
Teraz jest w niej yorkshire terrier.
W następnym numerze będzie chart afgański.
Koszt: 6,99 zł


Dziękuje z uwagę. papa,.

3 komentarze:

  1. Również kupuję tą gazetę:)
    Bardzo ciekawe są w niej metody szkolenia.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą gazetkę, ale nie kupuje.A była już może rasa Border Collie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tam ten miesięcznik. Jednak ja osobiście wolę miesięcznik "Przyjaciel Pies".
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń