sobota, 3 grudnia 2011

Dobry!

Po Długim  czasie, zebrałam się i postanowiłam coś napisac.

Po pierwsze.:
Dzisiaj rozmawiałam z babcią i dowiedziałam się, że do MOJEJ SUNI jakieś dwie dziewczynki przychodzą!
Nawet nie wiecie, jaka jestem Zazdrosna. T^T
Jestem  CHOLERNIE ZAZDROSNA!
Z  żabcią się nie widzę, a jakieś gówniary się z nią bawią.
Wiem, wiem. Nie rozumiecie. Ale naprawdę jest mi źle.
Tak za nią tęsknię! 
Niedługo  na szczęście wraca!!!
Juppi!
Będą Filmy i zdjęcia.!

Po drugie:
oglądałam sweterki dla Frani. ! <33 
Ładnee.

Po  trzecie:
Agility!~
Mam takie fajne  na yt.
To Troszkę filmików z agility:




3.- http://www.youtube.com/watch?v=YYqq6Swzzi0&feature=relmfu - to takie z muzyczką przerobione

Po piąte:
Znalazłam Hodowlę BF<3
Oto link:



papa

2 komentarze:

  1. Świetnie, że Frania niedługo wraca!
    Kooocham agility <3
    czekam na zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne filmiki;D
    www.pusiaa.blogspot.com zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń