wtorek, 10 stycznia 2012

Przepraszamy.!

Długo nas nie było.. 
Ale przejdziemy od razu do rzeczy.


1. Byłyśmy z żabcią u weterynarza. Na przeglądzie. Ma nadwagę! Wiedziałam, że tak będzie. Po powrocie od babci nie była to niespodzianka. xdd
Frania waży 12,900. Fakt, że weterynarz powiedział : Ma 12,500.  Ale tak naprawdę waży  12,900, bo w domciu też się ważyłyśmy, a wet powiedział to jak Niunia złaziła z wagi. Ogólnie to nie taka nadwaga, może i robię aferę, ale wet powiedział, że 12,500 nie więcej! Karma dietetyczna nam nie pomoże, bo mój mały francuski piesek  jest strasznie wybredny. ( jak wiecie co robic to napiszcie w kom.)


2. Chciała bym, aby mój wspaniały miso miał w domciu przyjaciela-psa, a w zasadzie to sunie. :)
Podobno sunia vs. sunia. Niby nie fajnie, ale moja koleżanka ma trzy sunie i się wszystkie lubią! 
Myślałam, o rasie, która podbiła moje serce, jak i Buldożki Francuskie.. Jest to : CAVALIER KING CHARLES SPANIEL. Początkowo nie myślała bym o tym psiaku, ale po oglądnięciu bloga : liluuuu.blogspot.com , zakochałam się ^,^


Zdjęcia nie mojego autorstwa, pierwsze-lepsze, które wpadły mi w oko. :






Tricolor. :33

4 komentarze:

  1. na nadwagę Frani radzę zająć się sportem, lub po prostu więcej dłuższych spacerków;))
    Wiem, wiem buldogi francuskie i ogólnie psy z krótkimi pyszczkami nie powinny się zbytnio wysilać, ale trzymamy kciuki i wierzymy że uda wam się zrzucić parę kilo. :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas!!
    www.gabi-moja-wariatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama też uwielbia tą rase !! :)

    Zgadzam sie z Canis , zamiast jakis diet , poprostu więcej sportu i ruchu. Może odkryjesz we Frani jakiś talent sportowy ? Kto wie.. :)

    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cavisie są śliczne. Ale mają zupełnie inny charakter niż buldożki. A co do nadwagi to zero dokarmiania + więcej aktywności ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne. Moim zdaniem nie wszystkie sunie się gryzą. Zależy to od charakteru. Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń