środa, 14 marca 2012

Co robimy w marcu. ?

Marzec.:
Paskudna miesiac, który nie pozwala na rozkoszne bieganie po ogrodzie, bo jest tak mokry, że jak chcę pobiegac i rozstawic przeszkody to się brudzą i niszczą. :c
Ale cóż..



Kondycja. :
Mała dziewczynka dostała, jak więkrzośc psich pociech, wiosenny power. Jestem z niej taka dumna.
Skakała przeszkody ,wyższe od niej, tak chętnie jak nigdy. :D
Mam filmik, ale było on nagrywany po ciemku. Jest flesz więc trochę widac. Jak chcecie to w następnym poście dodam. ;dd
Czekam na ciepły piątek. Może byc też Niedziela i Sobota. 

Waga :
Frania i waga to masakra. Ważyła już powoli 12,700 kg. Ide ją zważyc i nagle pokazało się na wadze głupie, brzydkie 13.000 kg. Nieee. Biorę się za nią mówię wam. Trzymajcie kciuki.

Lista Franiowych Zakupów:
1. Szelki. // najlepiej czerwone.
2. Karma dietetyczna. // podajcie jakieś dobre firmy.
3. Smakołyki. // mięsne i odświeżające.
4. Frisbiee. // najprawdopodobniej firmy Trixie
5. Kośc z jelita.// taka przezroczystajak ktoś nie wie. ;dd

No i to było by na tyle. Na osłodzenie dodam zdjęcie małej żabci. :3 
Idę komentowac. :D

8 komentarzy:

  1. No, no Juleczko z tymi czerwonymi szelkami to idziesz w ślady moje i Toffci. a tak poza tym to to zdjęcie to stare jak świat jest! Mimo to bardzo ładne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest twój blog! Fajna psina. Mój odi też będzie miał czerwone szelki.
    P.S Ja bym nie kupowała karmy dietetycznej. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ swietny buldożek :) wrzucaj więcej zdjęc :) Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://westybzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. od dwóch miesięcy odchudzam moją jamniczkę więc karmy dietetyczne to ostatnio top moich zainteresowań;-) Ponoć najlepszy jest r/d z hilla - niestety na dłuższa metę jest to bardzo kosztowana kuracja, a wybredne podniebienie mojej psiny nie zechciało rozkoszować się tymi chrupkami. Wypróbowałam też z eukanuby restricted calories (5kg to koszt około 105 złotych). Psiak zrzucił już 3 kg i nawet mu smaukuje, więc polecam:-)

    Zapraszam na do siebie na bloga, akurat robię akcję "otwartych drzwi dla czterech łap" więc będzie okazja podzielić się swoim futrzanym pupilem:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodasz film z Franią?

    OdpowiedzUsuń
  6. Julaaa , ale to zdjęcie stareee . xd Ale i tak śliczne . <3

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.facebook.com/BuldogiFrancuskieFrenchBulldogs?ref=tn_tnmn
    Zapraszam do dołączenia do Miłośników Buldożków Francuskich na Facebook'u!

    OdpowiedzUsuń