sobota, 11 lutego 2012

Witamy . :)

1.
Frani jest zimno!
Dochodzi czasami nawet do tego, że zakuleje na spacerku bo sobie łapki odparzy. ;<<
Zimno jest jej też w brzuszek.
Moja przyjaciółka smaruje swojemu psiaczkowi jakąś maścią łapki, ale ja nie mogę,
ponieważ pierwsze co robi Frania po wróceniu ze spacerku to wskoczenia na kanapę.

Na przyszłą zimę kupię Żabci płaszczyk :).
Zrobiłam taki obrazek z numerkami. Napiszcie w komentarzu, który wydaje się wam najlepszy.
Oto one:

2.
Frania mnie kocha. :)
Teraz cieplutki brzusio siedzi mi na kolanach :)
Kocham ją tak samo. :)

A to zdjęcie z teraz:
Ach ta minka Żabci. <3

Mój piesek to szantażysta. Cały zień mam ją nad ogonkiem drapac.

3. 
Wiosno  przybądź to bierzemy się za chudnięcie.
Ćwiczenia to potęgi klucz.

Frania kocha  skakac. :)

Papapa idę komentowac inne posty:)




9 komentarzy:

  1. według mnie 3
    Fajna fotka.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas mamy nowego posta;)
    Ala, Gabi & Scoob

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez sie najbardziej podoba 3 :)
    Ciekawy post :)
    I ładne zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sunia ;** płaszczyk z numerem 3 ;D dodałam twojego bloga do obserwowanych, mogłabyś obserwować mojego bloga ?
    http://my-dog-spajki.blogspot.com/
    miło będzie gdy zostawisz komentarz.
    z góry dziękuję i przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy.
    PS. Dopiero zaczynam ;p
    PS.2 mogłabyś informować mnie o NN ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm ..
    A mi się najbardziej podoba numer 4 .
    Nie przepadam za czerwonymi ubrankami :)
    Fajne zdjęcie .
    Zapraszam do nas .
    NOWY POST :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się najbardziej podoba nr 1. Toffi chcę taką kupić. A Tak wgl to ja smaruje mojej suni łapki maścią z, wazeliną i pomaga. Ta maść jej lecz te łapki.
    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero go założyłam, ale mam już 4 posty! Mile widziane komentarze! Chciałabym wiedzić co uważacie o tym Blogu!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne to ubranko 3 i 4 :)
    O tak! Już nie mogę doczekać się wiosny <3 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę obserwować twojego bloga. Fajowy psik. Według mnie to 1 lub 2.

    OdpowiedzUsuń